Czas
  • Wszystkich wizyt: 65181
  • Dzisiaj wizyt: 9
  • Wszystkich komentarzy: 37

Niesamowite, nawet na małym lotnisku można pomylić loty

Często latam z Pyrzowic i bardzo lubię to lotnisko, jest niewielkie i dobrze zorganizowane, ale i tak zdarzyła nam się tam ciekawa przygoda, teraz jest opowiadana jak śmieszna anegdota aczkolwiek skutki mogły być dość poważne. Lecieliśmy jakiś czas temu na Zakynthos, na lotnisko dotarliśmy punktualnie i nawet było jeszcze sporo czasu. Odprawiliśmy się, poszliśmy do ulubionej kawiarenki na kawę a tu słyszymy jak wzywają ostatnich pasażerów lecących na  Zakynthos do wyjścia.  Szybko dopiliśmy kawę i ruszyliśmy do wskazanego wyjścia, gdzie czekał pusty podstawiony autokar. Po sprawdzeniu kart pokładowych podwieziono nas do samolotu, zdziwiłam się trochę, bo mieliśmy lecieć Lotem a tu podwieźli nas do Travel Service, weszliśmy na pokład i zmierzamy do naszych miejsc a tu zajęte, pytam więc pana czy to na pewno jego miejsca, bo my mamy te numery na karcie. Jak się okazało Państwo siedzący w naszym rzędzie też mają takie numery no i w tym czasie zjawiają się stewardessy, które już nas szukały bo to nie był jednak nasz samolot, tylko spóźniony lot na  Zakynthos sprzed dwóch godzin. Trochę zamieszania powstało czy aby wszyscy siedzą w dobrym samolocie a my wróciliśmy do hali odlotów. Poczekaliśmy chwilę i rozpoczęto wypuszczać na nasz lot. Trochę było problemu z systemem ale udało nam się planowo odlecieć, aż strach pomyśleć, gdyby nasze miejsca w błędnym samolocie były wolne a samolot leciał gdzie indziej …

LOT

Wakacje się udały, było pięknie a lot powrotny odbył się na szczęście bez większych komplikacji, wprawdzie był opóźniony i cudem udało się wystartować o 21.45. Piszę, że się udało bo na Zakynthosie lotnisko jest czynne do 22.00 i to jest pewnego rodzaju świętość – dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że lotnisko jest zamykane ze względu na wykluwanie się żółwi Caretta caretta

Caretta caretta

5 Odpowiedzi na Niesamowite, nawet na małym lotnisku można pomylić loty

• Wpadki zdążają się wszedzie niezaleznie od miejsca.Pozdrawiamy

• ~Sephres mówi:

Niesamowita historia.
    Opowieść pełna emocji, postaci, ukrytych wątków, i opisów.
    Gratuluje „talentu”

• ~deep mówi:

tak czytam Twoj wpis i nie dowierzam…z poczatku myslalem,ze to literowka,lub moze faktycznie istnieje jakas wyspa Zathyntos,ale z kazdym zdaniem upewnialem sie,ze jednak chodzi Ci o jedna z moich ulubionych greckich wysp Zakynthos,zwana tez Zante,gdzie wykluwaja sie zolwie caretta caretta.Rozumiem ze spedzilas tam co najmniej tygodniowy urlop,wiec nastepnym razem w celu unikniecia nieporozumien na lotnisku radze przede wszystkim nauczyc sie nazwy docelowej wyspy jeszcze przed udaniem sie w podroz.

• ~dobry humor mówi:

hahha Pyrzowice to malutkie lotnisko a zdarzyła się taka pomyłka, to ciekawe co by sie mogło stać na dużo większym np. lotnisko San Diego gdzie samolotów jest kilkanaście razy więcej… aż strach pomyśleć:)
    Zamiast do Europy lecisz do Azji :P

• ~bernikula mówi:

O, nie wiedziałam o tych żółwiach- bardzo fajny blog, fajne ciekawostki. A z tą pomyłką samolotów to nieźle mogło się skończyć…:)